Nystart

Jag har sagt det 2 gånger tidigare,
Nu får det fan gälla! Jag ska göra ett serriöst försök till en bra blogg som folk gillar att läsa.
Bara det att jag stör mig på att dom inte har java så kan jag trixxa mer med photoshop i designen men men, kodning får man väl lära sig också. Saker som kommer komma upp är ju alla nya funktioner man kan använda sig av jag har bara inte lärt mig skiten ännu såsom, länkar till sidor det vet jag ju men direktlänk haha, filmer kan man tydligen lägga upp också osv.

Nu är klockan 02:35 jag började småstäda vid 23:30 men så fångade tv:n mitt intresse och jag gillar inte riktigt att vända på dygnet.

SÅ här börjar den nya serriösa episoden av mitt serriösa bloggande, hoppas att några blir nöjda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du.. Jag har väntat länge nu på detta ögonblicket! ;)

2008-07-01 @ 10:42:53
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0