4.e Juli

Då går jag återigen på morgonpasset.

Min söta syster kom förbi nyss och samtalade lite innan hon skulle iväg till staden och fixa med en hel del, hon har ju semester 1 månad nu det aset. Själv får jag vänta i 3 veckor till innan jag kan njuta av sommaren.
Jag har kommit på att min lägenhet den vill inte vara ren hur jag än gör alltså, jag städade för 2 dagar sen nu är det inte stökigt men lite i alla fall men det ska jag åtgärda om några minuter hoppas jag.

VAD ska jag göra på lördag ? Ska jag ta det lungt hemma hos mig och spela gura eller är det någon rolig fest någonstans , vi får se vad som händer. Nästa vecka så fyller malin år i alla fall då vet jag precis vad jag ska göra !

Oj satt och skrev detta runt 09:00 och tänkte skriva att jag var seg men eftersom jag inte är det utan känner mig riktigt på TOPP så jag tänkte dra igån en liten ny sak med att jag slänger upp ljudfiler så ni får höra min goa röst också!
Vet inte ifall det är en bra ide men det märker vi ^^ haha
Jag har inte kunnat koda så mycket så jag kan slänga in en "webradio" som hostar, har inte hittat nått för ljud så som youtube är för filmer. Hoppas att det kommer , men änsålänge får ni nöja er med en länk att klicka på.

Uppdatering!
Jag har nu hittat en bra sida som jag kan embeda ljudfiler och nu undrar ni säkert vad embed är , det är helt enkelt att ni kan lyssna på min ljudfil dirrekt på bloggsidan och inte behöva länka vidare! gött va ? så här har ni den uppdaterade nya verisionen! :D

KLICKA PÅ PLAYKNAPPEN NI SOM INTE FATTAR
boomp3.com

Kommentarer
Postat av: lovisa

leett, att du ska ha tema tears in heaven! :D

2008-07-04 @ 19:07:41
URL: http://loviisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0