6:e Juli

Tänkte göra en sådan där rolig ljdufil och slänga upp men det blir inget med det kan jag lova! För det örkar jag inte, kanske tar det imorgon innan jobbet.

Denna helgen kanske kan summeras till den roligaste i mitt liv, kom hem i fredags och tänkte ta det lugnt och softa men så ringer det en helt galen malin som vill komma upp med Katrin (vet ej hur hon stavar) och började dricka så hon tyckte att jag också skulle göra det så jag satte ju igång lite smått. Sen efter någon timmes spelande på min gura så ville malin iväg till skate Henke för att det var "fest" där men det var det ju inte, han satt och varvade ner sry malin men så kul var det inte där. Sen skulle vi hem till mig igen men då skulle Malin och Katrin dra ! :D hurra 8 Bärs helt i onödan men jag fick ju träffa Malin i alla fall.





Vaknade tidigt på Lördag morgonen , skulle göra ett försök till att vara vuxen genom att tvätta. Gick kanon alla kläder hade samma färg om inte renare efter tvätten än vad dom hade innan. Mmm dom luktar ju godare än vad dom gjorde hemma hos mammsen.  Sen skulle det bli fest på kvällen i Ldkp så jag satt och väntade på att niclas skulle komma hem till mig från kl 15:00 till 20:00 men det visade sig att han hade åkt iväg med johan istället , fick panik ringa Mattias kl 23:00 så drog vi till björnes det var helt ok därimot.



Och söndagen vaknade jag också "tidigt" har inte fått sova ut någonting denna helgen. Är man man så är man man helt enkelt. Pizza med daniel stod på listan, efter det var det film hemma hos honom, förlåter dig för din osociala bit när du sov under 1.a filmen =) Sen rullade det på, pannkaka hemma hos mig. Lite samtal för min kompis har klantat sig dock inget ni behöver ta del av. Lovisa ska ha creds för paraplyet också!
Nu blir det en film till sen ska jag sova





Kommentarer
Postat av: lovisa

ja, duu, ja skulle behövt mitt paraply ett par dagar nu faktiskt! Meen, det är väl tur att det kommer till använding!

2008-07-07 @ 19:13:26
URL: http://loviisaandersson.blogg.se/
Postat av: Marcus Larsson

Förbannat snygg tröja, vet du vilken affär den kmr ifrån ? Ja eller märket så man kan googla lr dylikt!

2008-11-19 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0