31: Juli / Film med hagge

Hey
Jag vet inte vad det är med mig men idag har jag dragit varvet igen ( alltså jag sov inget inatt) så har jag solat lite nere på ekudden, fixat mat hemma, spelat gitarr och sen väntat på att Hagge skulle sluta sitt jobb! Just det han kom hit på sin lunchrast och åt mat eftersom han hade försvoit sig, får ju vara snäll och ställa upp för pöjken!
Sen när han hade slutat så drog vi på en mini road trip i världens varmaste saab till skövde för att impulshandla vilket jag gjorde.

1 st Capo
4 st Plektrum
1 st E-sträng
1 st Svarta jeance  (bild kommer)

Det är lite konstigt men så fort man köper / beställer nya saker så känner man sig gensast lite snyggare , kan det ha med självförtroendet att göra ? vågar väl snart att stöta på vem som hellst utan att ana dissen ^^ eller hur Hagge ;)




Så nu sitter jag här och är inte speciellt trött, har kollat på film med Hagge och nu har han trallat hem.
Imorgon är det fredag och då är det ju "festival" i mariestad, vi får se om jag kan få plats på den häftiga flotten annars blir det väl att ta det lugnt i vanlig ordning.

Hepp nu har jag inte tid med detta måste fylla i 400 filmer på filmtipset.se innan han dödar mig! Ha ett bart underliv!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt! Grattis till dig då! :)

2008-08-01 @ 09:10:02
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0