2.a Juli

Aldeles för sent igen men vad ska jag göra åt saken när jag går upp kl 09:00 och inte blir trött förrens om 30 min kanske ?
Suttit och renas massa skit från datorn och fixat lite med Fonts och brushes så man kan styla sina bilder lite, det ser ju mer stilrent ut om man har en blogg men cleena bilder så att säga.

Har varit ute och rullat Longboard med eric, han tycker att jag borde köpa mig en men jag vet inte om jag har råd med det ^^ Vore ju mysigt att ha en om man ska glida någonstans vart det nu än må vara.
Jo jag tänkte dra igång en liten tema dag på min blogg kommande onsdag och onsdagar framöver, ni får gärna komma med förslag. Hela idén är att det inte ska handla om mina vardagliga sysslor utan att jag/ni säger nått fritt som tex sommar, kyssar, glass vad det än må vara så ska jag pyssla ihop ett litet blogg repotage om just det ämnet som ni kastar ut. Tanken är att jag inte ska välja ämne själv utan att jag får massivs med fans som läser min blogg och kastar in ämnen ;)
kanske gäller att jag skriver intressant då för gör jag inte det kan jag lika gärna sluta med detta !

Nej nu känns det segt eftersom jag inte riktigt har kommit igång med bloggandet så alla småsaker som jag gör kan ni ju ta och skita i för det tänker jag inte säga, macka, möjligt vis lite gitarr och sen sängen så taggar vi för tvätttiden på lördag och att mina grejjer från asos.com kommer imörrn!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt! Ska de bli en ny header?

2008-07-28 @ 22:23:32
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0