29 Juli vet inte vart jag ska ta vägen

Hejsan.
Jag har aldrig tidigare bloggat när jag inte sovit på 96 timmar, allt handlar om att inte bli knäckt har jag upptäckt. Kan man motstå det och hålla igång så kan man vara vaken. Dock blir det farligt om man är vaken mer än 105 timmar, jag kommer nog somna väldigt skönt efter 100 vilket som är mitt mål.

Sitter och gapar och stirrar på skärmen samtidigt som jag lyssnar på Takida och väntar på att eric ska bli klar så att vi kan dra ner till stranden och bada! Annars så händer det väl inte speciellt mkt idag vad jag vet
Får öva ännu mer på guran tills kl 16:00 då jag med all säkerhet kommer att somna!

Blä orkar inte tänka vad jag ska blogga om så jag slutar nu och återkommer

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka är ni som tävlar?

2008-07-30 @ 00:24:04
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0