24:e Juli

Humm.. Jag skyller på att jag inte har kunnat komma in på sidan eftersom jag inte har bloggat ;)

Nu sitter jag här i min lägenhet i mina pyjamas braller lyssnar på Kid Rock - All summer long den är bra den låten ( kanske för att han har tagit tonerna från den rock låten som alla hör vilken det är, ganska smart enligt min mening)
MEN imorgon har jag semester och det ska bli helt sjukt gött att ha det, det är så mycket som skall hinnas med och göras. Jag vet dock inte vart jag ska ta vägen på min semester så om någon vill åka någonstans och campa eller nått så är jag verkligen på för jag vill inte vara fast i mareistad under min semester.

Kommande aktiviteter
Fredag kl 12:00 startar vaken längts tävlingen mot Anton, Jesper mm.
Skateboard
Öl
Uppdatera min blogg ^^

Nu måste jag kila iväg till jobbet för annars blir chefen grinig den kärringen.
HEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0