24:e Juli , Barfota och lyckans dag ,uppdatering

HEY alla goda och glada människor där ute.
Denna dagen är verkligen bra på många sätt och vis, låt mig förklara.
Vaknade imorses efter fest, drack en liter mjölk. Helt sjukt men jag tycker att det är jättegott att bara sitta och dricka mjölk dagen efter (röd mjölk snackar vi om nu inte mjölk utspädd med vatten) . Sen åkte jag till jobbet för att upptäcka att bilen hade hamnat i skuggan innan så det var inte fruktansvärt varmt. Visste redan innan jobbet att det skulle bli gött för att det var sista dagen innan semester , dagen innan löning! WOHO
Så nyss hängde jag med Matias till statoil, folk kollade på mig för att jag var barfota men det hör sommaren till jag menar vem vet inte vad sommarsprickor är ? det ska jag sattsa på nu under sommaren.
BTW efterlyser folk som vill hänga med och campa samt festa någonstans nu medans jag har semester?

AKTA DIG SOLEN OCH TJEJER FRAMFÖR ALLT ÖLEN FÖR NU KOMMER JAG

Om du lägger handen på en spisplatta känns 1 sek som en evighet, men lägger du handen på en het tjej en hel natt så känns det som en sekund :S konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0