1.a Juli -uppdatering 2-

03:09
Min enda sociala kontakt during mitt städande svek mig! BAH så gör man inte Nathalie.
Så nu sitter jag här och har så gott som storstädat min lägenhet :) bara dammningen som saknas men det gör jag imorgon för jag tänker inte dra fram min sexiga damsugare nu och börja damsuga för då kanske dom arga demonerna i lägenheten vräker mig ( jag talar självklart om tanten under mig som är polare med ordföranden som sitter i styrelsen till denna ägare av hus eller vad man säger, riksbyggen i alla fall)

Meningen var att jag skulle börja städa kl halv 9 när jag kom hem men jag råkade hitta ett underbart klipp på youtube hur man lär sig tears in heaven så jag fastnade lixom med att öva på det, jäkla lovisa som tvingar på en massa plock på gitarrer som är helt onödigt tycker jag!
Drog iväg till anton runt 23 och möts av Eric och Markus som sitter och suger i sig lustgas, jag ville ju inte vara sämre jag heller så det var en helt okey avrundning av mitt så kallande städande!
Drog mig hemmot runt 01.00 och började klinka på gitarren igen ist för att städa.. Men men nu har jag tagit mig i nacken och städat , nu kan jag ta imot gäster igen! jää



Dagens nöje var att jag fick köpa en scheeet snögg zipphood av hagge bagge det tackar jag för !
Nu lockar sängen alldeles för mycket och ett glas juice skulle inte sitta fel det heller!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ber om ursäkt, Martin ;)

2008-07-02 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0