1.a Juli -uppdatering 1-

Hejsan,
Lite svårt att blogga i efterhand eftersom jag måste tänka så jäkla mycket då.
Var i alla fall iväg en sväng med Lovisa, Linn och Bella till staden Göteborg som är kännt för sina vackra tjejer i kortkort :D men denna gången gick det helt okey med 3 skövdetjejer ist. Platsen vi pratar om är självklart Liseberg.

Någon vecka innan jag tänkte dra igång denna bloggen serriöst så hade jag haft maximal otur och hoppades på massvis med tur, som jag tror blev av till liseberg för det var perfekt väder (inte för varmt eller för kallt) och max tid som vi fick stå i kö till någon attraktion var 15 min (minsta var 0 min) det var riktigt gött. Det var ändå lagom mycket folk där så att man inte kände sig ensam.



Jag har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt lov som jag gjorde under flumride den dagen!
Herre gud säger jag bara...


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahah, jag börjar lipa varje gång jag ser den!

2008-07-02 @ 10:27:06
URL: http://loviisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0