12: Juli

Hey babe!

Får ursäkta att jag inte dratt upp min tema blogg i onsdags men jag jobbar fortfarande stenhårt på det, ska fixa lite mer med jinglar så att det blir ett kanon inlägg :)

Nu sitter jag här, har fan kommit på att det är nice att sova i linne alltså, dels för att det är gött, dels för att om niclas stormar in någon morgon så är jag påklädd ;) och sista viktiga är ju när grannarna ringer på för att fråga om dom kan tvätta på min tid. Igår så var det fest hos Malin. Jag hatar verkligen att komma senare och börja dricka när alla redan är som goast men det var ju kul tills alla började åka! BAH så dog festen på typ 2 sek när alla drog så jag och koppen begav oss in till Mariestad för en välförtjänt kebabrulle samt en vesuvio.

Hepp nu ska jag spela gitarr och sen ska jag till erik och spela mer gitarr
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0