Monday (=

God morgon allesammans, Martin Öller här  igen.
Neeej detta är ju verkligen inget radioprogram och inte för att det är morgon just nu heller, snarare lunch i min mening. Men såhär kan det gå om man är vaken och kollar på film med mattias för länge på nättena Resident Evil : Extinction samt Rescue Dawn. Båda passade mitt film sinne mycket bra får jag säga.

Eftersom min saabs bensinpump förmodligen har gått sönder så är jag inte på jobbet idag, och igentligen så har det inte med det att göra alls för igentligen skulle jag ha åkt till Säfsen med emma idag med just min saab men när jag kom hem från jöbbet i söndags så pajjade bilen precis när jag rullade in på min gata. Tur i oturen kanske? Hade ju lika gärna kunnat hamna ute på E20 någonstans mellan Mariestad och Skara :/

Idag ska jag Damsuga och våttorka min lägenhet, samt att jag ska gå på stan och kika lite, blir nog så att jag drar till musikaffärn och köper mig en ny e-sträng. Annars på kvällen så ska jag försöka dra hit Cecilia så hon kan lära mig lite matte (A) 
Nu blir det mamma mackor med nutella på (skit onyttigt men gott som få)

Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0