Mariestads EXPORT

Hey.

Inte fan tänker jag sitta ner här nu och blogga om allt som jag har varit med om sen jag bloggade senast.
Jag kan hålla med om att jag har varit jävligt slö på den fronten men nu ska jag väl ge det ett nytt försök eftersom jag har en kamera kan jag uppdatera med massa spännande bilder och nyheter/ funderingar som jag funular på.

Niclas ligger i min soffa nu. Han påstår att han är matförgiftad men jag tror att han bara snackar skit, jag tror mer på att det heter bakis.  Själv sitter jag framför skärmen omringad av massor med ölburkar och en  svullnad ovan mitt högra öga. Jag lyckades att inte bli förbannad på duschen men när jag skulle duscha förut så startade jag vattnet och sen skulle jag sätta upp handtaget i hålleren så man slipper hålla i duschgreppet hela tiden (ni fattar) . Trodde att jag satte dit den ordentligt men i sekunden efter så flyger den därifrån av vattentrycket och skvätter ner hela toan, för att slutligen landa på mitt högeröga! Jipppie..

Nu ska jag städa min lägenhet och efter det så ska jag se över min ekonomi om jag har råd med en bakis deg. Niclas skulle uppskatta det.

Bilder på min lägenhet BBQ!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0