Early SHIT! or Night?

Shenaare!

Idag är bara en tidsfördrivande dag har jag märkt. Det hela kanske började redan igår när jag först var tvungen att köpa hårspray och lite andra förnödenheter till mitt lilla liv i Mariestad.
Jag gick till Hagge i alla fall runt 15:00 för han skulle med till staden, men blev hängades där i 3 timmar eller något innan vi kom iväg till stan, sen blev det hem till Hagge igen för att kolla på filmen Harispray med Travolta som är en skön lirare i kvinnoroll numera.
Halv åtta gick jag hem för att se om jag kunde få hjälp med min bil, men det gick inte för personen i fråga kunde inte hjälpa mig :( Så jag drog till åkes istället och där dräffade jag cecilia som hyrde en halvbra film eftesom jag kunde förutse vad som skulle hända i den hela tiden.
Hon gick hem runt 23:00 och då ringde jag Hagge igen och frågade om jag kunde komma över vilket jag kunde men jag drog med mig Eric också, vi kollade på världens kanske sämsta film ? Cuijo eller vad den hette ( en cp rabies smittad hund som äter människor från 1978 eller något)

Känner att detta inlägget bara blir flummigt så att rätta till detta nu..

Efter Hagge drog jag och eric hem till mig och smällde upp hans burk och började lana, men efter några timmar kom vi fram till att det var roligare att ta kort och göra om dom i photoshop! Det satt vi och pysslade med till k05:30 ca.. Vi hade roliga frisyrer också. Nu måste jag städa... igen...

image15


Kommentarer
Postat av: Hagge

Båtsman goes crazy !

2008-02-13 @ 11:21:06
URL: http://mahweekday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0