- 12 Houers and counting

Bedömt 11 timmar och 58 min kvar tills jag ska vara instämplad och färdig att arbeta imorgon.
Just nu sitter hagge i min soffa och kollade precis på playboy chanel. Det är fan inte lätt i alla lägen så jag förstår han.
Det funkar nästan inte att dra hem fölk till mig för det blir bara stökigt och konstigt överallt. Jag kanske behöver mig ena kvenna som gör att jag måste göra allt detta. Det vore ju nice men en tjej som jag kan pyssla med hennes händer och pussa henne tills hon inte tycker att det är normalt längre och pilla henne i håret ^^

Jaja. Tänkte bara säga att jag har dratt upp min blogg på blogportalen.se så jag ska väl försöka och se vad som händer om man är mycket seriös i omvärlden, kanske jag blir känd bloggare och känar massor med pengar för att skriva massor med skit om folk. Som alex på aftonbladet, palla sånnt eller han har verkligen ingen gräns någonstans tycker jag. Visst mycket han gör är roligt men ibland alex får du fan snäppa upp dig och inte vara så jävla katig och P12.
Kommer blogga om mer nationella saker än att jag hittade ludd i min navel varje dag för det kanske är intressant, visst kommer mina vardagliga inlägg om vad jag har gjort finnas kvar men vi märker och ser hur mycket jag orkar lägga ner kraft och tid på denna bloggen.

Och på tal om tid så har jag en utmaning till alla er vilsna själar därute som inte har ett liv utan datorn..
in på länken under mig och klå mitt rekord på att skriva alfabetet på tid! (se bifogad bild)

http://www.addictinggames.com/fingerfrenzy.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0