Sweden here i am again

Hey kalla sverige med dyr mat och krogar.

Har varit i sunny beach med Kid, Jenny och Emma. Åkte dit förra tisdagen och checkade in på vårat hotell med en dusch som inte vattnet rinner ner speciellt fort på med tanke på att när jag duschade en långdusch så rann vattnet ut i rummet (ops)
Hur ska man summera det hela när folk frågar hur det har varit och så nu? Jo absolut inget fel på Bullgarien med tanke på en öl för 5 kr 2 drinkar för 30 kr och 10000 folk som vill att man ska köpa saker av dom, fina stränder och gött väder.
Sällskapet var också okey men det var lite kontsigheter, kände mig som handväska som bara togs med över allt i början, vill inte gå in mer på det nu är du intresserad så kan du ringa mig på 0706101921 ja du läste rätt det är mitt mobilnummer där och jag har en ny mobil som luktar fitta alltså, undra vem som luktar så illa niclas ? Men tack i alla fall för att du hittade den på bussen <3 underbar present. Jag och niclas är nu mera bundisar med varandra vi har varsit förlovningsarmband :D syrran har en fotlänk den andra syrran ett linne, brorsan har en slangbella, mikael massa starka kryddor tills in wook och mamma har en elefant !

Mc Donalds huvudkontor ringde mig i måndags eller ja dom ville ha tag på mig men jag var inte där så jag ska ringa dom det 1.a jag gör imorgon anar att det har med att göra om arbetsledare på McDonalds i skövde och jag hoppas att jag får komma på interjuv för jag är riktigt trött på att ha 1 rum och inte en egen nyckel. Tar det jobbet så länge så letar jag andra roliga jobb .. bättre jobb då, kanske inte kan räkna med ett roligt jobb det första man får när man inte har någon utbildning som är tillräcklig.

Har kollat på idol och american next top model nyss, kanska roliga serier med tanke på att vissa hatar man över allt annat och andra gillar man lite mer. Ska snart sova är megatrött och imorgon skall jag posta lite jobbansökningar samt städa upp efter bullgarien. Nu vill jag festa och visa hur brun jag är någon som har något tips ? nehe inte det ? ring 0706101921 om du har det ;) haha.



"it mean nothing now too you, but its everything too him"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0