Inget kan slå mig idag!

Look into your heart and you'll find love love love
Listen to the music of the moment maybe sing with me
A lá peaceful melody
It's your God-forsaken right to be loved love loved love loved

inget kan slå mig idag

Inte ens emma i brunhet ;) bara så du vet så var du i turkiet 2 veckor innan jag drog så jag känner mig jaevligt självsäker på en vinnst där hörru!

Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida, vaknade kl 09:00 först och tänkte gå upp men morgontrött som jag är så tänkte jag att jag skulle dra mig lite till och somnade om, vaknade därefter kl 12:00 och hoppade upp ur sängen för att dra ner och kolla posten. Ja jag hade fått post från ett jobb som jag sökt men som alla 4 andra svar så har "tjänsten ersatts av annan sökande"
Åt sötlimpa med kaviar och ost *mumma* och skrev lite med godingen rebecca på msn. Men nu kommer det bästa! Jag började ju städa mitt rum när jag kom hem ifrån Bullgarien men först tänkte jag att jag bara skulle packa in allt som jag hade tagit med mig men jag fick städryck och rensade alla mina 3 garderober med allt ifrån skor till kallingar som jag inte använder, antar att syrran blev glad nu när hon fiick mina sönderiga jeance ^^ och så har jag vikit allt jättefint och sorterat (bilder kommer upp på http://RHCP.bilddagboken.se så fort jag är klar. Jag har också en garderob där jag har min förstärkare till el gurran och massa annan bröta och när jag rotade runt lite där så hittade jag mitt försvunna kvitto på min supermegafeta digitalkamera som är vatten och stöttålig? eftersom det hade läckt in vatten på 1.5 m djup så var jag tvungen att lämna in den på Expert, dom är så jäva tjinkiga därnere men det gick bra och jag ska få den på garantin och allt så snart kan jag ta massor med kort igen! <3 nu har jag inte allt för mkt kvar på rummet bara lite finplock, dammning , damsugning och våttrokning sen är jag nöjd. Allt för dig emma ;P

Idag ska jag nog ut och kika lite i folkets park senare för att det är insparken och jag vill gärna träffa lite gammla esteter som kommer att vara där. Imorgon är det Landskamp Sverige - Danmark och det är hemma hos mig i soffan med widescreen och öl som gäller då och vi får se vilka som kommer. Mamma och alla andra är bort i helgen ! NICE  men självklart längtar jag till en egen nyckel till min alldeles egna lägenhet :)

Vad beror då på denna formtopp idag ? Sverige kan inte förlora imorgon och jag kan inte dras ner av nått. Kan det vara den trevliga msn konvensationen med emma inatt 01.00 ? vem vet..

Ha ett bart underliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0