helt galet :D

Just nu sitter jag och bara ler och stirrar delvis på skärmen men också på ett jordgubbslipsyl! det går inte beskriva riktigt vad som går through my vains right now. Det är i alla fall nått bra nått rikgtigt underbart.

Satt och kollade på Modo -  Djurgården och Modo vann med 5-4 brukar inte bry mig men alla som vill ha en kram är välkommen hem till mig. Jo när jag satt där och kollade så ringde Dafgård till mig och undrade om jag kunde börja jobba på måndag och jag sa att det lät kanon (vänta ska bara ta av mig tröjjan är jättevarm :P)
sådär! så nu har jag jobb = pengar = roligt + en känsla = underbart. Alltså jag kan fan inte förklara så jag hoppar lite nu

Ringde Niclas förut, jag ville ut och gå lite och prata av mig men han var ju hos sin kvinna i Tidaholm fast ändå inte han var på väg till KSS i skövde för att hon hade skadat sig på Gymnastiken stackarn, hoppas inte att nått är av i alla fall. Tidigare idag så kom min tjocka far förbi och bjöd mig på pizza, han äter inte det så ofta och det är inte därför han är tjock utan hans medeciner och beroende av alkohol som gör det kan jag ana, glad att du har fått dina pengar nu farsan i alla fall.

Emma! Jag kan inte sluta tänka på dig (inte för att jag vill det) sitter och kollar i din bilddagbok och bara ler. Du är så jävla fin och go och mysig .. dina händer! Mumma säger jag bara
Jag kan ju förklara för allt och alla hur jag älskar att ditt hår lägger sig ivägen hela tiden och att du tänker på samma saker, att du luktar gott och så vidare men det kan jag säga till dig i stället så logga in på msn nu så kan kan prata med dig ^^

oj! jag är verkligen odödlig nu inget kan slå mig, eller kanske men gör inte det då får jag ont :D

PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är söt söt söt!!
Jag tycker om dig så fruktansvärt mycket! Du är underbar!
Grattis till jobbet!
<3

2007-09-25 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0