Fortfarande helt galet :P

Hey babe!

Jag har försökt att somna nu i en och en halv timme det går inte så bra märker jag, så blir jag frustrerad över att jag inte kan sova så jag sätter mig vid datorn och skrivier lite i bloggen och lyssnar på James Blunt ^^ .
Att jag inte sover är väldigt enkelt jag ligger och tänker på så himmla många saker och jag vill sova för att det ska bli morgondag så jag kan få min bil. Tänker på den lilla godingen hela tiden och hur allt ska lösa sig med pengar och så men det mesta jag tänker på det är en underbar liten filur som heter Emma och bor i Borås, jag kan verkligen inte sluta tänka på hur underbar hon är och hur mkt jag tycker om henne. det är nått speciellt som jag inte kan sätta fingret på men shit hon är alltså helt jävla otrolig, en fantastiks underbar orsak <3
Jag har försökt förklara för min goda vänn emma i töreboda som förstår sig bäst på mig och hon säger bara du är tokig martin men jag förstå dig, your in löööv my brotha . Jadu nått är det iaf (:

Ja då var jag där igen, sitter och flinar som aldrig förr och kan inte sova vill ut och skrika "JAAA" på stan och göra massa kullerbyttor eller nått. AWWWW! jag blir galen haha

Nej skärpning nu, imorgon ska jag till vara och kolla på saaben och antagligen så blir den min, jag ligger och tänker på allt ifrån vilken wunderbaum jag ska ha i till vilken ratmuff jag ska ha. haha

Förlåt alla om ni inte fattar detta inlägget jag var bara tvungen att skriva av mig lite så det är luddigt jag lovar ska bättra mig tills nästa gång, finns ju ingen att ringa och prata av sig med nu ju och jag vågar inte ringa emma heller hon är ju sjuk och ligger och sover nu den sötnöten ( men jag vill ringa ) äsh.. Vi hörs nu ska jag .. gå ut och gå jag vet inte jag måste bli trött på nått sätt i alla fall.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötnos!
Du skriver så fint! (: Hoppas att du lyckades somna inatt i alla fall.. Själv somnade jag väldigt tidigt. Det var skönt, men det var tråkigt att jag inte kunde säga godnatt till dig dock. Suck. Får bli en god morgon istället. (:
Puss puss! <3

2007-09-28 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0