13/9 - 2007 I feel good!

A-fil is good pappsen!

Äntligen säger jag. Nu ska jag på anställningsinterjuv och eftersom jag vet hur läget på Mc Donalds i Mariestad är så gissar jag att jag får jobbet som arbetsledare, ja jag vet att det är ett luffarställe men fan det är ett jobb en chans att komma bort från mamma och vad alla heter inte att jag hatar dom men som tidigare inlägg så vill jag börja bygga på nått eget med min alldeles egna nyckel! Satt och räknade förut och googlade.se efter löner på donken och det jag kom fram till var att jag får normal dag med normala arbetstider 89:-/timmen och det blir 9968 i månaden om jag jobbar normala arbetstider vilket jag antar att jag inte kommer göra så OB kommsi kommsi! upp till 12.000 kr efter skatt kan jag få i månaden.
Så Niclas ansök om innakorderingstillägg sen kan du flytta in :)

Men icke att förhasta sig jag har ju inte jobbet ännu men det känns bra nu i alla fall. Nått mer som är bra är att jag har fått igång min mobil igen och kan använda den fullt ut (Y) MEN klart att det kan inte vara helt felfrtt med en ny mobil, för när jag ringer till någon så står det privat nr :S så alla ni som får mina sms står det privat nr där också eller ? jo jag vet att jag söker kommentarer men jag har inte fått en enda hitills. inte för att jag behöver det men nu när jag börjat med att blogga serriöst så vill jag veta om mitt liv är intressant annars kan jag ju lika gärna fortsätta skirva i min dagbok som bara jag kan läsa för meningen med blogg.se är väl att andra ska kunna ta del av det eller ? kanske därför jag inte skriver lika intimt här moahaha..

Ida Klingvall har jag börjat skriva med igen nu när jag har mobil, hon håller visst på att flytta till en egen mysig lägenhet antar jag, så jag får väl åka dit någon dag och lyssna på peter jöback och kolla disneyfilmer :D det har jag inget imot. ps hon är lite dragen nu när jag skriver detta , fick reda på att hon vinar och badar jaccuzi med sina vänninor hihi.
Idag har jag börjat vara lite social utanför mammas lägenhet också, tog helt enkelt tag i mitt liv och helt otroligt Matias liv också. Vi har åkt skateboard och Marcus har varit så duktig och fotat. Han kan det där med ljus och saker men inte i motljus har jag sett ;) Matias är ledig imorgon så vi ska till lidl och skejta han sa att det fanns något bra ställe att ta sönder andras ägodelar på. Tove sugen på att fota ;) ?

ser fram imot
- 24:e då är det Fotboll i borås :)
- Nästa torsdag för då ska jag på anställningsinterjuv hejja MörtiN
- 29:e då är det Takida i götet!

A just det. Koppen har blivit en riktig hårding tatto och allt. snart tar jag dig, ska bara fixa pengar. (har en liten känsla av att min piercing åker ur om jag får jobb på mc donals så då ska jag pierca tungan eller nått istället!)

Juste tove är ashet i sina ljusblå jeance som hon städar i . go girl ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0