Lite sömn i helgen

Hey Babe
Ush i helgen har jag inte sovit allt för mycket vill jag påstå, tog dock igen det idag efter att jag hade gått upp kl 08:50 för att bege mig mot hagge, han ville ha skjutts till Töreboda för han skall kolla på Muse i storstaden.
I Fredags så var det en bra dag på jobbet för att den gick så himmla snabbt. Nog för att alla dagar gör det men fredagen gick extra fort av någon anldening. Efter jobbet begav jag mig mot Mariestad där jag viste att Daniel och Niclas skulle vänta, så jag ringde dom när jag kom in men det var lite mer folk med så jag mötte upp dom hemma hos mig så bar det av att åka massa saab med ola i framsätet (:
Vi hade planerat att åka lite i stan och bara vara fjantiga som alla bilraggare ^^ men när jag ringde koppen så sa han att det var samling på kotorget kl 23:00 (det är där man samlas innan man drar till streetracet) så vi drog till banan runt 00:00 och kollade på alla bilar som ville vara mogna och racea. Nästan när det var slut så började alla springa mot sina bilar och åkte bort till norlanders svängen, tänkte väl att det var polis som kom i vanlig ordning men dom kan ju inte ta fast alla bara dom som åker. Så det jag blev lite konfunderad. Väl framme vid svängen så är det massa ute på gräset och håller på att välta rätt en volvo som ligger på taket!! sånna kan ju verkligen inte köra bil.
Kom i säng kl 03:00 eller nått i den stilen för att gå upp kl 10:00 dagen efter för att bege mig, mattias, eric, och nordh till skövdes skatepark. Det var fett kul där:)Indygrab
Indygrab

Kom hem till mariestad efter detta och duschade, meningen var väl att jag skulle ut på krogen i skövde men jag fick inte med mig någon och jag hade ingen bensin i bilen samt att jag inte har ett fritidskort, så jag tog med mig min gode vänn Matias Peltola och åkte till anton för att spela wii och kolla på scarface. Den var riktigt bra den filmen förutom att allt laggade ihop på slutet. Jävla skit dvr-data skivor ^^.
Jag och anton tog oss en sväng på kvällen till MBK-klubbstugan där vi visste att det var fest, det var fan inte världens röj där. Vissa tjejer och vissa killar och vissa var verkligen för fulla.
Idag gick jag upp kl 08:50 som sagt för att skjuttsa Hagge till t-boda. Sen bar det hemmot och laga god frulle sen la jag mig och vaknade lagom till att skriva detta inlägget.

Jag vill verkligen få min lön nu :( har sett massa bra saker som jag ska köpa på olia url sidor. Pluss att jag vill åka till Borås. Emma ska du ha fest till helgen ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0