Kung i baren om 24 dagar ^^

Takida - Close, Therapy

Hallo gubbar, börjar med att gratta IFK Göteborg till SM-guldet i fotboll (:
håller dock på Elfsborg men eftersom att dom inte hade chansen på det iår så hoppades jag på Kalmar in i det sista .
Det bra är att Djurgården förlorade mot BP och kom 3.a , Kalmar vann över AIK :D så dom kom 2.a samtidigt som AIK inte tog några poäng då Elfsborg avslutade förvånadsvärt med en vinst mot Malmö FF, i och med den vinsten så tog Elfsborg 4:e plattsen och får kvala till uefa cuppen nästa år! YEYE

Igår så mönstrade syrran och Niclas heftigt säger jag då (: lider med Niclas som inte får göra lumpen, hoppas på att du ska överklaga i alla fall så att du får en chans till man kan ju lotta på IQ testet också så på det igen, Syrran därimot som var helt säker på att slå mina resultat i mönstringen klarade inte det. Jag tog henne i varenda gren till och med IQ testet :D det trodde jag faktiskt inte. Men hon hamnade på Livgardet som beriden högvakt.
Man blir ju lite sugen på att dra en utlandsmission för alla bra minnen man har från lumpen är ju helt underbara, bara det att jag orkar inte vårda all skit o så.
Men jobbet går bra nu och det är kul att jobba, dagarna går fort och veckorna svischar förbi. Tog tag i mitt liv i fredags och hade samtal med syon på kommunala vuxenskolan i Mariestad angående Matte B, Engelska B och Historia A som jag måste ha om jag någon gång skall bli Polis, Brandman, Ambulansförare eller Idrottslärare. Så nästa vecka ska jag börja plugga igen.

Gällande helgen så är jag öppen för förslag, kan tänka mig att festa kan tänka mig att ta det lugnt och kolla på film, kommentera om du har något förslag som jag kan göra med just DIG!?

Kan inte bara vintern komma nu med all vit snö och knarr när man är ute och går, är så trött på hösten allt blask och alla löv som hamnar på bilen som man får ta bort. Vinter = kul med bilen, kul med snowboarden som jag brinner för .  Tills vidare lever jag på att lira med min gurra och över på plockeliplocksvårigheter.

plockeliplock

Just det! Jag ska ju svänga förbi skövde på fredag och hälsa på massor med gammla klasskamrater som jag inte träffat sen jag slutade 3.an hoppas jag (:
Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0