Inte så fartfylld vecka.

Ja det finns ju inte allt för mycket att säga om veckan mer än att jag har skitkul på jobbet just nu, jag har bytt ställe så jag jobbar ute i packen nu och det funkar ju himmla bra. Roligt när min teamledare går till min chef och säger att jag gör ett bra jobb, då ökar mina chanser till att få fast hoppas jag :)
Har ni börjat lyssna på radio ? Det tycker jag att ni ska göra mix megapol tack för dom har verkligen bättrat sig ifrån att bara spela samma låtar om och om så man får ont i huvudet så har dom börjat med olika teman som dom ska prata om samt tävlingar, det kan vara allt ifrån klippet till att bara vara samtal nummer 10, eller som igår när dom undrar om man har köppt något som man aldrig har använt och hur länge det har varit så. Börjja lyssna på RADIO gott folk. Igår fick jag ingen bra parkering på jobbet jag fick ställa mig längst ner och när jag kom till bilen blev jag fan deprimerad för den var helt täckt med förbannade höstlöv. Det är väl bara att se sanning och konstatera att det är höst nu fast jag inte vill göra det för jag tycker att antingen ska det vara sommar och 28 grader varmt i skuggan eller -5 grader och snö som ska knarra när jag går ut och ska åka snowboard.

Blä för hösten! >.<

Höst


I helgen var det ju fest som gällde i skövde, efter många om och men så hittade jag niclas och daniel dit :) sen efter ett par timmar vid maxirondellen i ett hus så bar det av mot stan och jag åkte in för 10 spänn ^^ haha jag kan vist se ung ut fortfarande?  Krogen sen i alla fall vill ni se partybilder så är det bara att dra in på http://www.krickelin.com

Ja jag vet att bloggandet kommer lite konstigt nu men det är för att jag har inte riktigt varit på hugget med att blogga, kan ju vara det dåliga höstvädret ? Men idag och imorgon sen är det en skön helg igen med sena kvällar öl och vakna när jag vill. Ska ut med daniel och köra lite någon dag också, samt att jag skall till niclas och lira gh2 som han fick när han fyllde år .
Jag saknar emma väldigt mycket så det kanske blir helt ändrade planer och jag drar till borås istället .

/Martin Erik Öller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0