Ingenting först kom ingenting...

Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på Kent - Ingenting nu men den bli bara bättre och bättre! Hoppas inte att den blir sönderlyssnad i alla fall.
Igår så jobbade jag min 1.a dag med hörselkåpor med radio i en hel dag, hade inte fått ut sådanna på en hel vecka och det judet vid stansen när den slår dom formade köttbullarna är inte att leka med man blir cp :D men jag lyssnade i alla fall på mix megapol som verkligen har blivit bättre med olika teman dom har och så, en sak dom har är ju gissa ljudet och det är uppe i 800 :- just nu så idag ska jag ringa in och gissa. Först när dom spelade så tänkte jag fan vad jag känner igen det där och alla gissar på massor med konstiga saker, någon gullig liten flicka på 6 år ringde in och trodde att det var en stenkula som studdsar mot klinkers men det var det inte och när sista hade svarat och dom spelade upp ljudet igår slog det mig vilket ljud det var och det är ju när mans pelar airhockey då pucken studdsar på kanterna! DAMN IM GOD.

Jag behöver en ny mobil :/ min är spärrad! så där fick jag för gammal ost moahaha :D jag överlever ska fixa mig något hårt när jag får min lön enkel, snygg och stilren nokia är jag ute efter. Det var inte kul igår vill jag lova jag hade hjärat i halsgropen när jag åkte hem för när jag skulle åka hem från Daffes så kollade jag på bensinmätaren och jag tyckte att den var i bott så jag åkte 1 km till statoil i källby för att tanka men jag hade ju inte med mig mitt kontokort och det enda som dom tog imot obemannat var kontokort :/ helvete tänkte jag nu kommer jag att få soppatorsk så jag funderade på att åka in till Lidköping och tanka men jag bestämmde mig för att dra norrut på¨E20 och hoppas på att det kommer en mack och fan vad jag ekokörde hela vägen var helt säker på att bensinen skulle ta slut men tillslut så lyckades jag rulla in på rasta strax efter götene 1.3 mil från Källby helt otroligt vad bra min Saab är.
När jag hade tankat så åkte jag ut på E20 igen och kollar i min högra sidobackspegel och ser att tanklocket är uppe!!! fan skit också så jag drar på varningsblinkers på bilen och stannar i väggrenen på E20 springer ut och hoppas att jag inte hade hlömt bensinslocksskruven eller vad det heter vilket jag inet hade gjort så jag åkte iväg igen i samma veva som en snäll farbror stannde framför mig och frågade om jag ville ha hjälp med något men jag sa att det var lugnt.

Idag ska jag ner till oxen och köpa Hair färg och sen får vi se när jag har tid att färga håret lite mer mörkbrunt :)
efter det är det nog att jobba i vanlig ordning måste till livsmedelsfacket också. Jag vill ha tillbaka min digtalkamera jävle expert!

Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0