Freitag

JA
Då var det äntligen fredag! wunderbar! Då har jag alltså 7h kvar på jobbet innan jag kan njuta av helgen och dess frukter ^^ . Nu vet jag lite mer om helgen, idag ska jag nog ut och åka bil med Daniel och Niclas samt Carlén tror jag att det var va. Sen imorgon blir det nog fest med jobbarpolaren i skövde (: its niice men ja om han kunde som sagt var, synd att han jobbar natt bara hade ju varit ulitmat att jobba samma tider som han. Idag måste jag snacka med Johan också om jag kommer att få förlängt men det är jag helt säker på att jag kommer få vill bara klargöra det.
Idag hade inte mitt statoilkort kommit heller , blä jag vill ha det eftersom jag köper en hel del och tankar på statoil så får jag massor med poäng och pengar vem vet ? Nu sitter jag bara och tänker på att det är segt

Jag vill inte jobba! >.<
 GRRR
Men det är inte så att jag hatar jobbet men jag tycker bara att det är skönt med lite socialt umgänge och träffa andra än att lägga ner hela sin själ i jobbet :/
Idag får vi se om jag tar mig till skövde också, chansen finns ju men jag har inte pratat med emma ännu får se om hon trillar in på msn messenger senare eller vad som händer.
Jo jag fick ett brev idag av min lumparpolare som bjöd mig på kalas i Rolfstorp ? säger mig inget. men han och 2 till har hyrt folkets hus där och dit kommer ett band och allt det där, så jag ska ringa och säga att jag kommer för bara 150 :- niiice säger jag då. Nu ska jag ner och fixa mig en fett lyxig frukost bestående av
2 gräddade brödskivor + salamikorv
1 stort glas oboy
2 ägg med kaviar / salt
1 glas apelsinjucie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0