Det är inte lätt att jobba

Nej inte det minsta lätt att jobba när jag hela tiden går och tänker på denna fantastiska person som jag tycker om så mycket och saknar som bara den.. Mina damer och herrar   Emma Fransson , blä jag vill att det ska vara fredag nu så att jag får tillgång till hennes händer som jag beundrar en hel del!
Nu ligger hon och sover så jag kan inte ringa till henne :( får göra det imorgon om jag får tid till det. jajaja jag är tokig i dig :D

Idag var det min andra dag på Dafgård som gällde, igår så kom jag dit och fick lite stämplingskort och passeringsnycklar mm, man har så snögg outfit på det stället ska ta kort och lägga upp någon dag så att ni får se ! HA . Men igår så fick jag vara hos köttbullemaskinen och göra massvis med köttbullar och provsmaka så mellanmål klarar jag mig utan, inte nog med det jag kan köpa pan pizza 8 st för 35 :-
Idag har jag städat hela köttbullemaskinen med massor av olika kemikalier och vitt skumm! Underbart jobb för att tiden bara flyger fram men inte lika underbart att jag jobbar 14:00 -  21:30 då kan man inte träffa dom man tycker om lika ofta. Jag ska ta igen allt till helgen :D

Jo jag har en egen bil nu också, mammsen la ut sålänge på den eftersom att jag inte har fått min lön ännu. En SAAB 9000 CSE - 93:a  ganska bra drag i den eller vad säger du Niclas ? och NICLAS varför är du alltid i tidaholm när jag slutar tidigt och vill leka? kan du svara mig på det eller ? Hepp hepp. Nu ska jag kiila iväg och sakna emma lite mer tror jag så HA ett bart underliv !

du är så.. jäjä wow wow :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt. söt. söt. Jag saknar dig!

2007-10-03 @ 07:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0