Då vare möndag igen då (:

Jadu jag kan skriva hur mkt som hellst om vad som har hänt i helgen och med den underbara person som gjorde allt så underbart i helgen! Emma är  bäst i världen på lokalsinne vet jag i alla fall, men vi har åkt en del i min äppleluktande saab, gått på stan, kollat på bio (på smällen) varit ute på torsö på någon kass fest, ätit pizza på vallentino, kollat på music and lyrics hemma hos mig och massor massor med pillandes med emmas händer.

Äntligen har jag spelat lite gitarr idag igen, var ett tag sen jag spelade nu för att jag hade ingen stämningsaparat och jag är sådär på att kunna stämma den med mitt gehör :P så nu är det fett fixat och jag har spelat massor wiiihoo.
Jo igår var det tydligen studenfest på Vatra i skövde, 250 dagar kvar till studenten så jag skjuttsade dit Johan och Daniel..Hagge*. När jag hade lämnat av dom blev jag väldigt sugen på McDonalds, igen jag vet men det är ju gott ibland alltså. Jag kom dit och beställde en Lilla Menyn för att jag var inte hungrig jag var bara sugen på nått, sagt och gjort så fick jag min lilla meny där och jag började mumsa i mig och skrev ett sms till emma tror jag också att jag gjode, när jag nästan var klar så kommer det fram en tjej med McDonaldsskjortan och ger mig en McFlurry ^^ och jag tänkte va fan är det här , så sa hon här får du min arbetskamrat bjuder på den för att hon tycker att du är  väldigt snygg! haha det var fan lite kul alltså. När dom sen stod och snackade i personalrummet så hörde alla i resturanten vad som tjötade om "Alltså vad skulle jag säga då ? Att hon tycker att du är skithet och vill ha dig ? , hahaha men vem är det då ?, men hallå det är ju den söta killen som sitter där ute han sitter själv, jaha så när började killar tycka att killar är söta, blablabla.." Jag tyckte att det var megakul i alla fall !
Sen efter alla dispyter och komplimager på Donken så for jag hem till mariestad igen och började plocka lite på mitt rum och så för att meningen var att jag skulle hämta johan och hagge sen kl 02:00 i skövde, men jag blev väldigt trött och när klockan var 2 så skickade hagge ett sms där det stod att dom hade fixat skjutts redan så jag behövde inte hämta dom och det jublade jag lite över nästan. Av med kläderna ochslängde mig i sängen och somnade på 2 sekunder.

Nu är det ny vecka igen och Nils har namnsdag för er som känner en sådan och jag vet vilka som har namndag imorgon ;) jobbet börjar kl 14:00 ska bli kul att träffa ungdommarna igen hihi. Bara jag inte får jobb på volvo för då måste jag nog säga upp mig på daffes men det tar vi som det kommer. Nu ska jag raka mig osv göra mig het om det går ?
Jo jag ska köpa en systemkamera så fort jag får min 1.a lön är assugen på att fota nu ! BLÄ



Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw. Jag ville ju höra dig spela gitarr ju. :\
Vad kul för dig med det där på McDonken...
Puss
/Emma

2007-10-08 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0