Tanläkarbesök 10:00

God morgon (:

Denn dagen känns fin och börjar bra, dock inte för min plånbok. Var hos tandregleringen nyss med saaben och hade den sista undersökningen gällande min tandställning som jag har haft och jag fick betala hela 179:- det är rån ffs!
När jag kom ut så snöade det, om det bara kunde bli lite mer kallare och snöa lite mer så blir jag lycklig för då kan jag åka snowboard igen.
Snart ska jag äta god frukost med egg har jag tänkt mig, får se om jag orkar fixa till det, sitter fortfarande med min vinterjacka på mig och kollar på mitt skitiga rum " Fan jag måste städa alltså"

Idag skriver jag på kontraktet till min nya lägenhet också, det ska bli så otroligt skönt att flytta så ni anar inte, förfest runt början av februari kan jag lova. Idag spelar damlandslaget mot danmark 4-2 vann dom med i Danmarks så detta ska inte vara några problem anser jag.

Nu får jag städa rummet och äta fruller och göra mig klar to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0