Sluta klaga ^^

Okey Daniel! , Jag ska försöka hålla mig till ett kort inlägg nu då :)
Eftersom att det är så jobbig att läsa mina långa inlägg om mitt liv och vad jag pysslar med! (bara så ni vet så är det ju helt frivilligt att läsa mina inlägg)

Blir jag känd kan jag ju börja blogga på aftonbladet som uggla! cooling!


  • Igår Vaknade jag 11:00, käkade fulle och åkte till jobbet, där ringer Niklas hela tiden och tjatar om allt möjligt, pratade även med Hagge och han sa att det inte blev något studentfirande, i och med detta så var det film som gällde hemma hos den grabben senare efter att jag slutat jobbet.
  • Hade utbildnning i KEM efter jobbet så jag kom ifrån senare än beräknat :/ lustiga dom där cheferna
  • Åkte hem till Hagge med Micropopåcorn, dillchipps och en cola i högsta hugg!
  • Kollade på Superbad som alla vet att Hagge är! woho
Nu sitter jag här och väntar på att det ska bli helg så att jag kan festa lite, fick även reda på att allt hade gått bra med lägenheten och att dom godkännde mig som köpare! Gott det, då blir det inflyttningsfest i slutet av Januari om jag har fått ihop alla saker som jag vill ha tills dess!

Tills dess må bäst :)

Kommentarer
Postat av: Hagge

Snälla Martin. Jag har inte ens nämnt att dina inlägg varit för långa. Det var du. Enda jag sa var att visa kanske inte skulle orka läsa enormt långa inlägg. Tycker varken du har haft kort eller långa inlägg tidigare. Så sluta ljug, please bro' !

2007-11-27 @ 18:01:29
URL: http://bujdewej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0