Robin är gulli gull!

Hejsan!

Helgen har varit helt galet sjukt kul (:
Förutom fredagen som börjades med bensinstopp när jag var påväg hem från jöbbet men det löste sig som tur var.

Mattias ringde i fredags och frågade om jag skulle med till min lumparpolare adolfsson på lördagen och fira hans 20 års dag, i en byggdegård med karaoke, öl och bugg. Självklart så tackade jag inte nej till det.
Vaknade runt kl 09.00 och tyckte inte alls att det var kul för jag la mig 04:00 några timmar tidigare, men jag kämpade mig upp och i samma veva ringer Mattias och säger att Johan är lite seg med att ta sig ifrån Varberg till Limmared, i och med detta så kommer dom hem till mig kl 12:30 istället för halv 11 så bara njöt jag och somnade om i min sköna säng. Men i alla fall så käkade jag frulle och gjorde mig i ordning, när jag senare skulle dra ner till systemet visade det sig att dom hade stäng pga att det var en röd dag i söndags! *doh* palla det eller. Hoppas på att johan hadde med sig ett flak så att jag kunde dricka uhl också.
Vilket det visade sig att han hade när dom dök upp punkt och pricka kl 12:30. I Martin "fina" volvo, bagav oss mot årjäng som ligger i värmland 10 min från Norge för att äntligen träffa adolf som är fett efterlänktad. Vi körde lite fel i början men efter ett tag kom vi in på hans bonngård och hälsade glatt och installerade oss i hans lilla stuga på gården.
När man träffar gammla lumparpolare är det omöjligt att inte halka in på roliga minnen ifrån lumpen vilket vi gjorde som bara den, men när det väl var dags att dra till byggdegården var alla laddade och taggade på att dircka och dansa bugg. Det kom jättemånga släktingar till Robin och han var en jävel på Karaoke. Hela kvällen var helt underbar, längtar tills johan ska ha sin stora fest i Varberg!!! Mumma säger jag.
Åkte hem runt 11. Käkate deg i Kristinehamn på Pizza House och nu har jag varit hemma ett tag och varvat ner lite. Kollat på basket och nu kollar jag på efterlyst.

Om det är någon som har den glocalnet reklamlåten som dom sjunger "its to high" tippsa mig då. Måste jobba vidare på att fatta facebook nu men det ska nog lösa sig. Och sorry emma har legat och funderat på det som jag var så mkt imot innan att om man gillar brunetter eller blondiner mest, kom fram till att brunetter med halvlångt//långt går med lite lockar eller helt rakt är nog det jag tycker är finast. jaja nog tjajat om det nu.
Jöbba på köttebullefabriken till veckan och vänta på att tiden ska flyta på så att jag få min lön och köpa kläder och itne vara en fattig jävel längre!

/Martin
fest hos robin

Kommentarer
Postat av: Hunn

SITTER DU OCH SÄGER ATT BRUNETTER ÄR SNYGGARE ÄN BLONDINER???:O Hur vågar du? -_-

2007-11-29 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0