Köra bil är nog överskattat.... i alla fall hem från jöbbet

Jo! För så himmla kul är det inte att köra bil hem från jobbet.
Jag sitter där och kollar på när vinrutetorkarna gör sitt jobb... torka bort regnet.. torka bort regnet, samtidigt som världens infödde väskötte sitter och snackar på kinnekulleradion! Den är inte överskattat i alla fall. Alla vita streck som drar förbimig längst vägen är skitroliga också, blända av, blända på, blända av, blända på, äta en godis, blända av JA! skit kul va ^^ jag kommer på mig själv sittandes och gapa där jag körde, måste vara 1.a stadiet av medvetslöshet att inte kontorllera min mun.

Lyssnade på mix megapol förut, eller det gör jag varje dag på jobbet numera. Riktigt intressant att höra hur den där killen stönar hela tiden i mixx match, jag och Johannes har lika kul varje gång! Riktigt bra annars är det relationsprogrammet och Jesses värld är inte så dumm den heller.
På rasten läste jag aftonbladet och det slog mig . Detta fenomen att om man tycker om en tjej och hon tycker om mig och hon har varit och lekt med en killkompis, så låter det GÄMT! jag lovar såhär "Hej vad har du gjort idag då ? , Njaa jag har lekt med en KOMPIS" varför säger ni tjejer alltid det eller ? är ni rädda att berätta att ni har lekt med Peter eller vad fanken han nu heter, jag måste alltid säga jaha vem var det eller hade du kul med han? Denna bortförklaring är ju så genomskinlig så det finns inte, jag har varit med om det i alla tjejer jag har varit på g med. Dock har jag ju bara varit tillsammans med 1 i mitt liv som jag varit riktigt kär i. Snälla säg inte det till mig jag tycker bara att det är fjantigt. Vågar ni inte lita på eran pojkvänn? Kommer han och spöar ner eran kompis ? eller vad ? snälla kommentera och svara mig ifall jag har fel eller rätt. Jag litar ju på er ni får ju vara med vilken kompis ni vill! woho! Så alla tjejer som är underbara, eller vänta nu alla tjejer är underbara ta hand om er så hoppas vi att vi ses!

HEY BABE

Kommentarer
Postat av: Hunn

Du har alldeles rätt förstås!:D Jag har kört samma grej när jag träffat Filip, fast det visste du ju redan eftersom du ringde mig förut!^^ Men jag tyckte att du kunde få en kommentar:)
puss på kinden hunn

2007-11-29 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0