Hello you fool !

Hello you fool I love you!

Hejsan!
Idag känns allt på topp efter en ganska krokig gårdag.
Slutade jobba 21:30 så jag hoppade in i saaben och då började bensinlampan att lysa och då ska det vara strax under 10L kvar enligt manualen som ligger i hanskfacket. Så jag tänker inte så mkt på det och beger mig hem mot kära Mariestad. När jag kommer 1 km innan E3 baren i lugnås så drabbas jag för första gången i mitt liv av ett bensin stopp :D fast det var inte så kul eftersom att all värme dog och jag satt och frös. Ingen kunde komma och hämta mig heller, men tacka gud till alla vänliga männskor som finns, det kom förbi ett par som var ute med hunden och han sa att han hade en dunk i garaget så han gick och hämtade den bara för mig <3 älska sådant eller.
Det var lite kul när man tänker på det i efterhand hur jag rullar på E20 och in mot lugnås, förbi järnvägen och stannar och börjar svära som fan.

Idag ska jag Furir Öller och Furir Fries dra till Furir Adolfsson med Menige Blomgren samt Korpral Skoglund! Fatta vad det kommer att bli kul eller ! Var ju 6 månader senast jag träffade den pecken Adolfsson. Så nu ska jag snart ner till systämet för att köpa mig lite Uhl och sen ska jag upp och vänta på att killarna kommer och hämtar mig :)

Allt känns fan bäst idag, idag är jag odödlig !!!

säg ja >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0