England ?

Jag vet inte riktigt hur folket i england är byggda, men om man beställer t-shirts från asos.com så ser det nästan ut som ett tält på dig om du ska ha en svensk small ^^ men det ska nog lösa sig med varmtvätt och torktummling!
Idag har jag varit duktig och gått upp halv 11 till skillnad från igår som jag gick upp 12.00 ! det var inte bra för jag hade massor med saker som jag skulle uträtta men det får jag ta nu som att städa istället.
Idag har dom som skulle lagat min kamera lovat att det ska finnas en ny uppdaterad på expert så det ska bli kul att dra dit och se vad som finns att fixa.

Imorgon ska jag ut med Emma och vi ska röjja fett hon och jag! Men innan krickan så ska vi till Eric och förfesta, nått våra mammor kan snacka om nästa syjuntaträff dom har. Dom är lite roliga mammor alltså men jag gillar min i alla fall!
Jag, Mamma och Mikael fixade klart ekonomin framöver nu eftersom att mamma la ut på min saab 16000 kr och 5000 kr på insatslägenheten trodde jag att det var 25000 jag skulle betala, fick en smärre chock när dom sa att dom bjöd på 10000 kr på bilen så nästa månad betalar jag 3000 kr och sen 1000 kr i månaden i 6 månader! hett säger jag. Nu måste jag göra mig snögg och sen ska jag ut på stan och ragga rätt i min kamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0