1.a Läxan på ett bra tag och bio snart ?

Hey!
Nu har jag gjort klart min 1.a Läxa sen jag tog studenten om man bortser från alla prov man var tvungen att klara i lumpen för att få skjuta :)
Det var i Engelska B i alla fall och jag skulle skriva en presentation om mig själv, så den var inte så himmla svår att göra faktiskt. Jag har även läst lite Historia men den är mycket mer friare för att jag ska bra läsa in mig på ett antal sidor och när jag tycker att jag kan dom så ska jag bara boka prov.

I Fredags så strulade massa saker med att få dricka till hunn i tid men det kanske var lika bra ? för hon hade det inte kul i lidköping om vad jag har förstått och jag hade ju ingen stans att sova så jag kunde inte dra dit och rocka med henne, men vi sa att vi skulle ta det nästa helg eftersom denna helgen som kommer så var det begravning som hon skulle på om jag inte minns helt fel, och jag ska till varberg och kolla på face 84, fira min pulare och festa massor.
Så jag åkte till anton på fredagen istället och Niclas var hos anton. Han ville att jag skulle köra hem han och hans dator, det gick jag med på. Jag drog även i mig lite lustgas ^^ det är heftiga saker det där. www.whipcream.se
På lördagen så var det meningen att jag och niclas skulle till skara först men eftersom niclas inte ville det visade det sig så sket vi i det. Jag hade chansen att få gå på Moneuybrother gratis med världens bästa ida som också gick åt skogen pga en dumm bror som inte kan klara sig själv :/
Efter många om och med, snack om vart vi skulle vara och prat med folk på mobilen så drog vi till Hagge och kollade på Spanien - Sverige till 1.a Halvlek eftersom att det gick SÅ himmla jävla bra för det svenska laget så sprang Niclas och jag hem till mig. Där fixade vi mitt legg och drog in på statt.
Lite kul var det där i alla fall, men jag har ju inte pengar det kommer ju nu på fredag! WOHO

Snart är det den 25:e då är det lön och bio efter det ? hoppas jag i alla fall

42 dagar kvar tills jag får min alldeles egna nyckel till min 1.a lägenhet ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0