14/11

Idag är det den 14 och en hel del saker händer.
Just som jag skriver detta så har min syster uppkörning, jag hoppas verkligen att hon klarar det för världens bästa julia förtjänar det <3
Sitter nu och väntar på¨att hon skall komma hem så att hon kan köra mig till komvux. VÄNTA DET RINGER!
haha underbart, då har julia klarat körkortet fick jag reda på :) men hon var på väg till skolan så hon får vänta på att köra själv. Jo jag ska ju till komvux idag och imorgon för att snacka om uplägget till Historia A och Engelska B. Riktigt taggat på att läsa nu alltså. Kan det inte bli den 23:e ? då får jag min lön och den 24:e bär det av till johan skoglund på feting fest. Den bästa nyheten i världen är ju i alla fall att jag kommer att komma bort från mor min och har fixat en egen lya! En etta på Herik Karls Gata. 13 :D:D:D

Rackarns hinner inte skriva mer nu måste iväg men uppdaterar senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0