Utgång idag

Hey!

Jag har 0 respekt för datakillar nu alltså, mariestads bästa dataaffärs ägare var här igår och skulle fixa våran router och skit som hade varit på lagning, när jag kommer hem så ligger det en lapp på mitt skrivbord med nätverksnyckel och skit. När jag skriver in koden för att kunna dra ut på internet så funkar det inte, sen blir jag väckt v mikael på morgonen som gapar att jag har ändrat massa saker i routern vilket jag inte har. Snacka om att det ska bli gött att flytta om 24 dagar eller, ha på datorn när fan jag vill utan att någon stänger av den, dricka öl när jag vill utan att mamma cepar. Orgamsvarning på den alltså

Idag har jag varit  på systemet i mariestad och köppt god öl åt mig och min gode vänn. Efter jag hade gjort det så ringde min andra gode vänn och undrade om jag kunde köpa lite åt han med eftersom att han inte skulle hinna, så jhag gick in på www.systembolaget.se och kollade upp när systemet i töreboda stänger eftersom jag inte vill dra in 2 gånger i mariestads lilla butik med samma kärring i kassan som kommer att neka mig att köpa. 14:00 stod det i alla fall, niclas och jag tog saaben till töreboda och när vi kommer dit så står det på dörren att dom stänger 13:00 ! Palla det eller ? Knappast, det har löst sig nu i alla fall.
Statt ikväll med niclas, mamma festar i skara och julia lånar min bil! tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0