Jobbet snart! ?

Ja fy fanken martin, ta dig i kragen nu och gå upp när klockan ringer så slipper du stressa som en jekla idiot eller nött :). Min heta mobil ringde kl 11:00 och så stänger jag av den, sen vaknar jag halv 12 och tänker "äh jag kan lika gärna ligga kvar till 12" vilket jag också gjorde. Nu har jag skrivit brev till sjuka ida så att hon ska bli lite gladare, för halsfluss låter inte kul, måste nog göra ont att äta, svälja dricka så jag lider med henne --´--,--@

Idag är det lucia och jag hoppades på att mina syskon skulle storma in med massa lussekatter och pepperkakor till mig, fast det hände aldrig. Tror att julia bara klampade in i mitt rum för att hon har sin garderob här!
Jag läste världens skämt igår i aftonbladet där dagens fråga var "Visas det för mycket sex i media?" Det var 1 som svarade nej, hon var 24 år! Sen var det 4st över 65 alla tyckte att det var för mycket! Serriöst gammlingar ryck upp er för fan, det är lätt för lite sex i media tänk bara på vad varenda liten kille har i sin dator och sitter och gör desperat med högra handen, och ni motiverar jaa det bir så i massa serier på tv men jag kollar aldrig på dom! hahahah klart att ni gör gubbar menar ni vill väl inte kolla på eran tant med bröst virade runt midjan ? Nej men jag mena rinte att klanka ner på era älskade nu men häng med i vad som händer ist, det ska jag göra när jag blir gammal i alla fall! Min morfar är blind men har dator och kan skriva mail med mig han är 74 och bäst i världen!

Nu ska jag dra ner och äta frukost, posta brevet och sen ska jag till jobbet. Tanka också :)

Kommentarer
Postat av: Chackie

Hej hej! Hade ingen anning om att du bloggade...Kul att se dig igen!

2007-12-20 @ 16:51:47
URL: http://www.chackiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0