I better read between the lines

Ja det är nog så att jag får ta och göra det, läsa mellan raderna och inte allt skriftligt som sägs.
Inse att det kanske inte alltid går eller att det är fett kört, men jag ger inte upp det är utmaningen för det är värt att anstränga sig lite.

Nu ska jag närsomhellst till mitt jöbb! Det är kul att jobba, idag är det storstäd som gäller då blir det regnkläder och stövlar och sen spola samt kema hela G2 hallen! Tisdagar och Torsdagar är bäst att jobba tycker jag :) för när man städar är det mer friare, man kan lämna lokalen obevakade och det går snabbare eftersom när jag jobbar på går tiden och då får jag saker gjorda.
Jag känner mig i en postitiv svacka nu. Så säger även mitt horoskåp mig i tidningen idag, vi får se vad det är som blir nice men idag kommer allt gå min väg. Tänk bara vad rätta tankar och en bra låt kan göra!

Nej nu skriker saaben utanför! Jaa jag kommer darling ses senare ikväll kommer hem runt 22:07

Jo väntar på när jag kan bjuda dig på bio fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0