29 dagar, 0 timmar, 58 minuter och 56 sekunder

Inte allt för långt kvar tills jag flyttar hemmifrån då (: och bara 15 arbetsdagar kvar till lön! Men jag vet att jag nästan precis har fått min men det är ju lika bra att längta så kan jag spara till den ikea rundan som jag ska till.

I Lördags var det fest med hunn som gällde, tur att jag har henne för hon är bäst i världen. Grym på att festa också. Vi var på förfest hos eric i Mariestad först sen åkte vi och festade med ett gäng i töreboda som rikard kännde, det blev lyckat där eftersom jag träffade Erik som jag gjorde armens sommarkurs på T2 2004 med.
För övrigt så kommer jag att börja jobba natt om någon vecka antar jag och det är mer betalt sen är jag alltid lika seg på måndagar, det har jag ingen aning om varför. Kanske att det är att jag är vaken till 03.00 men då får jag ju skylla mig själv!

Nu ska jag fixa till mig en sån där megagod frulle och efter det ska jag städa rummet så mycket jag kan tills klockan är 12:50 för då måste jag rulla från Mariestad, innan det måste jag tanka också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0