jobb.

Fan alltså. Nu är det riktigt riktigt töligt med att inte ha något jobb.
Sitter bara här och väntar på bättre tider. blä

Minns ju för några år sedan bara när man spydde på att man inte hade sommarov längre, nu har jag haft det sen den 20 Juni då Emma och Rebecca stod och tog imot mig på min Muckar dag, då lekte livet. Idag är en annan histora om hur trött jag är på att ha Mamma och alla som bor där upp i arslet hoppas att jag får jobb snart i alla fall och att jag får pengar, min mobil är ju snodd så jag måste köpa en ny samt att jag måste betala mitt jävla abbonemang som jag förlängde dagen innan mobilen blev snodd.

Så idag har ännu en dag bara runnit iväg vid datorn. Vaknade 07:45 av att anton väckte mig och skulle till skolan han sa att jag kunde gå upp till Hotellet innan 09:30 så skulle jag få frukost men jag la mig i sängen och skulle morna till nästa man vet så sover man som fan >.<
Degade lite vid Frets on fire och blogg.se  ett bra tag, sen kom jag på att jag skulle fara till arbetsförmedlingen och kolla om han hade fått in några rekryteringsuppdrag men personen i fråga var inte där 15:10
cyklade jag hem och käka lite mackor sen ner till anton igen och lirade lite mixx.
Väntar på att niclas skall komma nu och att jag ska åka hem.
Jobbar inte mina nära och kära så går dom i skolan . jippiie

såhär ser mina dagar ut. ROLIGA va ? nope inte det minsta

ser fram imot bullgarien om 5 dagar i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0