Dan före dopparedan

Hey!

Måste berätta om gårdagens partaj ^^ helt sjukt :)

Morgonen började med att jag följde med Mattias tills skövde för att vi skulle köpa eller  vi och vi men Mattias skulle köpa playstation portable och lite kläder, en annan har ju inte råd för jag ska till Bullgarien imorgon (utomlands för 1.a gången xD) så försökte jag få tag i den lilla skitungen Rebecca, meningen var att jag skulle åka till henne på kvällen men jag fick ju inte det så då ringde Elin och sa att hon skulle på fest i Mariestad på en båt i hamnen och att jag fick ta med vilken/vilka jag ville. Efter allt gåendes i skövde så tog jag och mattias en runda på systembolaget också för han skulle bryta sitt rekord på 4 veckor utan dricka ^^

Bussen for mot Mariestad och Mattias hoppade av vid sig och jag vid mig. Tiden tickade och jag gjorde mig jätte fin med skjorta och lite trash 666 så var jag redo för party party. Mattias skrev och frågade mig på msn om vi skulle förfesta hemma hos mig eftersom vi inte kunde komma in i båten förrens 20:30 men alla vet ju hur min underbara mamma är så det gick inte så bra, då var det bara att ta cykeln och fara till Mattias lagom till att kolla på friidrotts VM och dricka 1 öl.

Efter det var klockan halv 21 och det var dags att fara. Hem till mig och lämna cyklarna och sedan ner till hamnen. Ringde Elin och vi kom ombord på fiskebåten som var relativt stor med vad jag hadde trott. Där nere var det disco musik och ölspelet som gällde, och Elin du var ju lika söt som för 2 år sedan fast brunett nu :O. Efter 1 timme så sa Mattias kompis kalle att jag skulle gå ut och pissa med honom och jag sa nej men han är inte pissnödig och då sa han jo det är nog bäst så jag lovar så lutade han över mig och frågade "DU! stöter du på min tjej eller ? Jag: Haha din tjej ? vem är det ? Kalle : Den blonda Jag: Neherru det gör jag inet jag är sån i mitt sätt glad och flörtig men jag tycker om en annan alltså Kalle: Jo okey nej men det är lugnt alltså jag förstår om hon dumpar mig för någon annan och så, men killen skulle jag slå ner.." Shit chilla mannen ^^ ser jag så jävla farlig ut för dig eller ( uppfattas jag som snygg eller ? ) men sara i alla fall var ju lika go och glad som innan. Några trevliga timmar längre fram så bar det iväg mot statt, där tappade jag bort alla men hittade dom lika fort för statt är ju så gigantiskt menar jag ju, blev bjuden på en baileys med mjölk tack elin <3 sen dansade man på och så gick vi ut för att ta luft, då frågade jag sara vad det var med hennes pojkvänn och hon svarade " Va ? Jag har ingen pojkvänn" haha ja jag skrattade bara . Mer dans och mer dirnkar senare så stängde statt 02.00..

Efterfest på båten igen tills klockan var halv 5 ca . Riktigt rolig kväll.
ja jag vet att efterfestens förklaringar inte finns med men jag orkar inte skriva mer nu. ska sova sen frukost packa dona vänta lite och prata med syrran . sen blir det tiahölm serru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0